Ви отримали від ПриватБанку наступне повідомлення:

На жаль, Вашу картку заблоковано без можливості перегляду рішення.

Ось деякі питання, які можуть у вас виникнути, та відповіді на них:

Чому я отримав(-ла) це повідомлення?

Вашу картку було заблоковано - ми змушені обмежити надання Вам банківського обслуговування.

Що потрібно зробити, щоб зняти обмеження?

АТ «ПРИВАТБАНК» дотримується стандартів боротьби зі шахрайством, корупцією, легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, а також фінансуванням тероризму. Банк не проводить операції, які суперечать або не відповідають вимогам законодавства України. Операції за Вашими рахунками суперечать положенням діючих нормативно-правових актів України, тому ми змушені обмежити надання Вам банківського обслуговування. Причини обмеження, згідно із законами, наведені на офіційному сайті Банку в розділі "Обмеження на проведення банківських операцій".

Чи допоможе перевипуск картки зняти обмеження?

Ні, на все перевипущені картки обмеження поширюється автоматично.